Bloggen går och går

Det står still här och det finns en anledning till det. Jag har nämligen fullt upp med att skapa en ny blogg åt företaget jag jobbar på. Den är äntligen klar men kommer inte att lanseras förrän den 9:e augusti. Då är det bloggpremiär med röd matta och champagne. Det blir finfint det.

På fredag börjar min semester. Det innebär också att jag kommer att myyyycket mer tid att dela med mig av min vardag. Den kommer nog att innehålla en hel del Sofie och Algot. Det är nämligen mina två favoritpersoner.


Kommentarer
Postat av: stina

Ja, vi saknade er innerligt! Men är väldigt glada att ni kom och stannade så länge som ni gjorde.

Ses snart!

kram

2010-07-06 @ 18:12:28
URL: http://stinamedk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0