Födelsedagshelg

Helgen har varit fylld av födelsedagsfiranden. I fredags firade Sofie sin mor, i lördags firade vi Björn och Nils och i söndags var det dags för Albert. Vad jag upptäckte är att 4 födelsedagsfiranden är precis faktiskt är alldels utmärkt trevligt. Jag var lite orolig innan helgen men i slutändan så är det ju så att man får 4ggr tårta, 4 ggr födelsedagssång, 4 ggr trevligt umgänge. Tror dock att det kan bli mycket att köra så många firanden varje helg.

Veckan har börjat helt ok. Har budgetuppföljningsmöte imorgon och det ser jag väl inte fram emot. Men det måste ju komma så det är bara att bita i det sura äpplet.

Nu ska jag garva åt keno-uppläsaren. Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0