Happy, happy, joy, joy

2 härliga saker har hänt i Pappasaurus liv idag. Dels har min vackra, fantastiska fru blivit kallad till jobbintervju på torsdag och dessutom har jag sjäv satt min månadsbudget. Strålande tider, härliga tider. Sofie har visserligen varken fått eller tackat ja till jobbet men det är jättehärligt att hon blivit kallad till intervju. För att fira har jag ätit lakrits som min alldeles underbara fru köpte till mig idag. Hon är allt bra fin hon.

Vi sitter och tittar på Top Model medan jag skriver det här inlägget. Det är nog ett av de absolut dummaste programmen jag sett. Jag tror att samtliga deltagare i säsongens upplaga egentligen borde klassas som förståndshandikappade. Vissa av dem tror dessutom att de redan är ett föredöme för andra unga tjejer vilket måste sägas är direkt skrämmande. Att de inte omedelbart blir träffade av blixten eller utsätts för något annat gudomligt straff är nästan ett bevis på avsaknaden av en högre rättvis makt.

Sådär ja, nu lyckades jag vara både lycklig och aggressivt raljerande i ett och samma inlägg. En unik förmåga jag har. Jag förstår att ni är avundsjuka. Puss på er.


Min duktiga fru och jag

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0