Belöningsdags

Idag har jag gjort en rolig offert till en av mina kunder. De har haft ett väldigt bra år och vill belöna sina anställda med en riktig heldag med kul grejer. Eventet ser ut på följande sätt:

- De börjar dagen med lunch på Pontus by the Sea
- Från Pontus åker de RIB ut till Sandhamn och lägger till vid en ö precis utanför
- Gruppen delas på två, den ena delen börjar med lerduveskytte och den andra kör speedcats (se bilden). Efter en timme byts de av
- De får varsin öl och en matig macka och sedan bär det av in till Sandhamn och seglarhotellet
- De checkar in och går sedan ner till relaxen, där är det bastu, bubbelpool, öl och lite snacks. För den som vill blir det även kallbad och vedeldad badtunna utomhus
- När de är klara i relaxen är det trerätters i restaurangen och sen bor de över i på hotellet
- Dagen efter blir det båttur in till City igen

Det låter väl som en alldeles förträfflig dag? Och det hamnar dessutom inom budgetramarna. Jag är asnöjd.

I övrigt har sonen döpt sin favvogosehund. Sjukt nog till Vilma som frugans hund hette. Otroligt att han snappat upp det. Vi har inte snackat så mycket om det tycker jag.

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0