Bilköpartagen

En dag som började sådär gick och blev rätt bra till slut faktiskt. Algot vaknade tidigt imorse och vägrade somna om. Resultatet blev att de sista två timmarna av natten spenderades ute i soffan för min del. Men jag sov gott där så det var väl inte hela världen.

Ikväll har Algot däremot varit tokmysig. Han var på ett ordentligt lekhumör när jag kom hem när han sen skulle sova så satt jag först bredvid och läste Nalle Puh och sen sjöng jag honom till sömns. Jättemysigt. Han brukar inte vilja somna i sin egen säng så det var dubbel seger för mig.

Jag och Björn går båda i bilköparfunderartagen. Efter tips från Björn har jag börjat kolla på en Kia. Inte världens sexigaste märke men vafan. Efter att jag berättat det för Björn så ringde han upp mig. Han och jag har nämligen köpt väldigt liknande kläder, ibland exakt likadan tröjor osv. Han tyckte att det skulle vara helt sjukt om vi dessutom hade likadana bilar. Det slutade med att vi paxade färger eftersom det visade sig att vi var intresserade av samma modell. Jag paxade röd, björn blå. Grönt är up for grabs så vi får väl se vem som köper först. 

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0