Ny vecka, nya tag

Har börjat veckan bra med en kreativ marknadsdag där jag dels spånat ihop några roliga idéer till marknadsföring och dels sammanställt vad jag själv tycker blev ett riktigt snyggt nyhetsbrev. Dessutom har jag hunnit med några av de själadödande uppgifter som hör till att vara marknadsansvarig. Men sånt gör jag gärna så länge jag får göra de andra, roligare uppgifterna också.

Vi ska byta kontor snart också vilket jag verkligen ser fram emot. Jag har nämligen suttit i tre olika typ källarlokaler de senaste 3,5 åren. Nu ska vi däremot få utsikt, fräsha lokaler och utrymme. Det ska bli finfint. Representativt blir det också.

Simon och Thomas sitter och raljerar över en familjs inredning på TV just nu. Är inte säker på varför de känner att de har rätten att raljera över inredningar för även om inredningsoffrenas stil kan sägas vara direkt asful så blir det inte alltid bättre efter att de två självutnämnda inredningsproffsen fått göra som de vill. De har en tendens att göra saker fulsnygga eller bara asfula. Gillade iofs cadillac-inredningen de gjorde förra veckan men det är nog en av få gånger de träffat rätt. Om någon hade släpat hem dem till mig hade jag i alla fall slängt ut dem med huvudena före. Och deras ettriga, tjatiga hundar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0