Stress, stress, stress

Så blev vi lite djupare ju längre in på kvällen vi kom. Måste skriva av mig lite stress. Saker som stressar mig just nu är:

- Jag måste sälja
- Om jag inte säljer så blir det svårt att behålla jobbet
- Varför är det jag gör på jobbet som inte är försäljning inte lika mycket värt, vem ska göra det om jag försvinner?
- Frun är arbetslös
- Hur i hela världen ska vår lilla familj klara oss om både jag och frun är arbetslösa?

Dessa saker stressar mig otroligt och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Jag vet att jag borde försöka kanalisera det till flit och någon form av jävlar anamma men...jag vet inte hur man gör riktigt. Jag försöker verkligen och vissa dagar går det men vissa dagar vill jag bara ge upp.

Som tillägg till detta ska sägas att min fru kämpar på väldigt bra. Jag är jättestolt över att hon orkar söka så mycket som hon gör.

Muntert som fan det här. Nä nu är det dags att borsta tänderna och lägga sig. Imorgon kanske vi kan skåla och välkomna allmänheten till Stuttgart. Som sig bör en fredagskväll.

Kommentarer
Postat av: sofie

2010-02-11 @ 22:16:22
URL: http://a
Postat av: sofie

Men älskling.... vi fixar ju allt du & jag. eller fiskar som Algot skulle säga.

2010-02-11 @ 22:17:06
URL: http://sofieflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0