Johan bestämmer sig för att läsa

Har precis spenderat söndagskvällen framför en mycket (nåja ganska i alla fall) djup film, nämligen "Veronica bestämmer sig för att dö". Man hör ju direkt på titeln att man inte ska vara på sitt allra soligaste när man ser filmen men så farligt var den inte ändå. Den hade en fin liten slutkläm och poängen med den är väl att man ska ta till vara på livet medan man har möjlighet. Med det färskt i minnet ska jag göra det jag älskar allra mest, jag ska läsa.

Undrar ni förresten hur det gick igår. Det gick finfint. Det enda var att mitt eget kött blev lite segt, men det verkade som alla andras blev helt ok (mitt stod lite längre på spisen). Jag får nog ändå erkänna mig slagen. Någonting gott som kommit ur detta är i alla fall att jag fick tillbaks lite känsla för att laga mat igen. Jag ska definitivt börja göra det lite oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0