Hajjar ni hajar

Ja vi hajjar, vi hajjar allt, hajarna!!!

Sådär ja, nu har ni hört den också. Jag har haft en ok bra söndag. Min härliga fru har sytt ett jättefint kuddfodral, min härliga son har gjort en hel del underhållande saker och slutade dagen med att vägra släppa min hand när han skulle somna. Han inledde för övrigt dagen med att säga "mamma, Algot gofis". Det tyckte jag var fint det.

Anledningen till att jag skriver nu är att jag så officiellt som möjligt vill lova att jag ska börja leva ett nyttigare liv. Jag ska träna mer och jag ska äta bättre. Om jag lovar officiellt så blir det så mycket pinsammare om jag bryter det. Så det så.

I övrigt så torskade gnaget mot örebro på hemmaplan. Sämre än så blir det nästan inte. Men efter förra säsongen så är man ju lite bortskämd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0