Påskuppdatering

Sorry för tystnaden. Har varit i Sundsvall och firat påsk och därmed haft begränsad tillgång till Internätet. Nu funkar det dock som det ska.

Har idag varit på IKEA och för första gången inte köpt någonting. Sofie fick med sig sytrådar. Sammanlagt spenderade vi 28 kr. Det har aldrig hänt mig förut. Men det kändes liksom som att jag hade sett allting förut. Det enda jag egentligen ville ha var ett TV-bord som skulle passat hemma hos oss och som hade finfint med förvaring. Men det kostade härliga 2200 kr så det får vänta till nästa månad.

Påsken har för övrigt varit skön. En hel del påskmat och en ny bekantskap i svärmors nya kille. Han var trevlig prick men det blev inte tokmycket bonding direkt. Han och svärmor är lite nyförälskade vilket är mysigt men jag kan tänka mig att det kan kännas lite konstigt för Sofie. Men o andra sidan så verkar svärmor må bra och det är väl huvudsaken.

Nu försöker jag ragga sällskap till AIK-Örebro men det går sådär. Ingen vill gå pga vädret. Töntigt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0