Mitt hår är mitt och ingen annans

Min fru tycker att jag ska lasra bort lasra bort mitt axelhår. Jag tycker att hon ska lasra bort sitt huvudhår i sånt fall. Ondskefullt att säga sånt till sin vackra man.

Ut från sitt rum kommer Algot och skriker "där är en brandbåt, där ären". Han är mysig han. Jag har precis läst Tomtarnas julverkstad för honom. Han satt andaktsfullt bredvid mig hela tiden. Man tjafsar tydligen inte när det berättas tomtehistorier.

Var det någon annan än jag som reagerade på att Elin Lanto inte hade några trosor på sig under sin latexoutftit? Eller var det någon som reagerade på att Darin hade påsydda, korsade hängslen på sig under kavajen. Såg väldigt underligt ut. Modet på melodifestivalen är lite som att titta på cirkus. Färglatt, skrikigt, lite smågalet, inte helt i tema med resten av uppträdandet och helt enkelt freaky. Jag gillart och dras till det på samma sätt som man dras mot en bilolycka.


Kommentarer
Postat av: stina

jag tycker det är lite märkligt att du likställer dina axlar med din frus huvud. jag tycker snarare att det går att jämföra med håriga ben eller hår under armarna. inte så charmigt på kvinnfolk. precis som hårig axlar inte är så charmigt, oavsett kön.

2010-02-22 @ 16:06:35
URL: http://blogg.stinamedk.se
Postat av: Pappasaurus

Du har inte tänkt på att jag kanske värderar mitt axelhår lika högt som min fru värderar sitt huvudhår?

2010-02-22 @ 19:54:06
Postat av: stina

nä.

2010-02-23 @ 08:23:38
URL: http://blogg.stinamedk.se
Postat av: Pappasaurus

Det borde du ha gjort.

2010-02-23 @ 13:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0