Potträning 2010

Vi håller på att lära vår kära son att gå på pottan. Detta har hittills resulterat i en kisspöl på köksgolvet och en allmänt grinig son som inte alls förstår varför han inte kan få ha blöja på sig. Det går halvbra med andra ord. Men Rom byggdes inte på en dag så jag misströstar inte. Han är i alla fall väldigt stolt över sina nya kalsonger med bilar på. Allting med bilar på är bra. Varför vet jag inte, har aldrig själv varit särskilt intresserad av bilar.

Som muta för att Algot ska gå på pottan har jag spelat gummibjörn-sången på Youtube några gånger. Inte den från den tecknade serien utan en ondskefull reklamfilm för sega gummibjörnar som någon smådjävul gjort någonstans. Hela filmen ackompanjeras av någon form av modern eurotechno som upprepar "jag är en gummibjörn" i 2 minuter. Det blir inte mer ondskefullt än så. Kolla bara bilden nedan. 

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0