Utekväll

Hemma sent efter en kväll med företagets budgetfirande (då menas inte billigt utan företaget satte budgeten). Detta har framkommit av kvällen:

- Jag gillar inte längre att gå ut på klubbar. Man måste skrika till varandra och kön till baren är för lång
- Jag var en åttondel av företaget som inte satte min budget.
- Man känner inte en människa ordentligt förrän man träffat personen i fråga full.
- Jag älskar på många sätt mitt jobb och kanske framför allt företaget jag jobbar på

Intressant kväll. Vi får se vad som kommer av den. Imorgon är det dags för 30-års fest. Ha det fint och sov gott.

Kommentarer
Postat av: Linda

Pubar ska det vara. Eller hemmafester. Då får man ju välja musik helt själv dessutom.

2010-03-01 @ 17:36:52
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0