Blixten är hemma

Äntligen! Vi har fått hem Blixten McQueen. För lite mer än en vecka sen lånade Björn och Stina filmen Bilar av oss och Algot har varit olycklig sedan dess. Idag är den hemma igen och Algot sitter i soffan och säger "bilen kör fort" och "tikitao" (Blixten säger alltid chikitao när han blir fotograferad). Han är verkligen helt lyrisk. Då har han ändå sett filmen kanske 15 ggr i sitt unga liv.

När jag inte har någonting bättre för mig brukar jag för övrigt läsa folks kommentarer i bloggar, till artiklar och insändare i typ Metro. Det finns få saker som roar mig så mycket som den ilska som folk kan uppbåda mot allt ifrån barnvagnar på bussar i rusningstrafik till att ungdomars dåliga modekänsla. Kul helt enkelt.

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0