Min kaxiga son

Min son är fantastiskt rolig. Han har börjat med ett nytt uttryck som han säger titt som tätt. "bocka, bocka" utbrister han snabbt helt plötsligt. Vi har ingen aning om var det kommer ifrån. Jag gillart skarpt.

Han har även blivit lite skönt uppkäftig. I morse när Sofie frågade om frukosten var god slog han ut med armarna och sa "vem vet". Om jag dessutom frågar någonting i stil med "var är boken då" så ler han och säger med lite kaxig ton "var är den då" och tycker att han härmas. Askul.

Idag har varit en bra dag förresten. Jag har sålt två fräsiga event och är tamigfan på G nu.

                

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha! Jag gillart jag också.

2010-03-09 @ 22:16:27
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0