Tennisproffs

Idag kom det. Första gemet vunnet mot Björn. Mycket skönt att åtminstone ha ett gem i bagaget. Kämpar man tillräckligt länge och ligger i så kommer det till slut. Hoppas att det gäller annat i livet också. Att det sen kom lite halvtaskiga gem gör ingenting. Jag vann i alla fall ett. Det har varit så många på gränsen den senaste tiden att det verkligen var dags. Heja mig.

Jag tycker förresten att reglerna i melodifestivalen bör göras om och då särskilt reglerna i andra chansen. Varför måste de mötas i semi osv. Det är ju helt ologiskt. Det logiska borde vara att tittarna får rösta fram sin favorit av alla åtta. Då hade det blivit mer representativt för vad det svenska folket verkligen tycker om. Någon bör tala om detta för Christer Björkman. Han är för gammal för att styra en musiktävling enligt min mening. In med lite nytt fräscht tänk istället.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0