Tråkkväll

Jaha, ingenting på TV, ingen bok som jag längtar efter att läsa, ingen direkt hobby att gå loss på och dessutom har Sofie merreberre så vi kan inte sexa heller. Vad gör man då liksom. Det är i sådan här lägen jag önskar att jag hade typ en hobby. Inte en hobby i stil med att samla frimärken eller udda bergarter. Jag skulle vilja ha en källare eller ett "hobbyrum" där jag typ kunde svarva ihop ett skåp, bygga en sänggavel eller nåt i den stilen. Det får helt enkelt vänta tills vi har ett hus. Då jävlar ska jag ta upp en helt sjukt händig hobby. Eller så kanske jag ska ha ett målarrum där jag satt upp ett stafli och målar impressionistiska målningar a la Gaugain eller Monet. Jag skulle måla helt otroliga tavlor som skulle sälja för flera hundra tusen kronor. Jag vill helt enkelt få lite utlopp för min kreativa ådra. Eller så kanske jag skulle börja dreja. Det verkar ju lite kul. Dessutom leder det ofta till sex. Det har jag sett i Ghost.

På TV:n rullar risiga shellmacks-korvar runt i en sådan där mack-korvs-rullare och svettas galet. Det gör ju att man tappar all tro på mänskligheten.

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0