Pottupdate

Idag har det gjorts stora framsteg i Algots lilla värld. Han har kissat på pottan för första gången. Han kom inspringande i sovrummet och ropade "Algot kissa pottan" och var helt otroligt stolt. Så vaknar jag gärna fler morgnar. Kanske inte med precis samma utrop för om han ropar det när han är tolv så är det lite obehagligt.

I övrigt så har jag haft en utmärkt dag med en massa utmärkta idéer. Jag har tex kommit på ett finurligt sätt att få en av våra potentiella kunder att se till att vi kommer in i deras system (vissa företag kan man bara fakturera om man är godkänd leverantör i deras system). Tänker dock inte avslöja min finfina plan här. Jag vill inte att någon ska sno dem. Jag känner mig kreativ och jag hoppas att det håller i sig.

Får passa på att ge en shout out till Ola och Sofie också. Grattis!!

Kommentarer
Postat av: sofie

Du har blivit utmanad! (kolla min blogg)

2010-03-05 @ 12:00:52
URL: http://sofieflikkan.blogg.se/
Postat av: Linda

Var det du pappasaurus som skrev i min blogg? Taaack! Det jag gjort med håret är att tvätta det:) Plus några flätor. Går att göra mycket av lite.

2010-03-05 @ 21:11:07
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0