Kundlunch

Idag har jag blivit bjuden på min första kundlunch. Det känns lite speciellt. Innan har jag alltid bjudit själv. Nu ska jag bli bjuden. Det känns även lite olustigt för det är inte jag som har initiativet. Fast å andra sidan så är det Björn som bjuder. Jag är kund till honom. Det ska nog bli bra.

I övrigt har vi en hel del roliga marknadsföringsgrejer på G på jobbet. Bland annat en blogg (hör och häpna), kill-stickers med tillhörande plansch, små gubbar gjorda som vår logga fast i 3D som vi ska skicka till tex leverantörer och annat smått och gott. Kul att jobba när man får fixa med såna prylar.

Jag har nästan alltid en "i övrigt"-punkt i mina inlägg. Kanske ska sluta med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0