Produktiv tisdag

Idag har varit en produktiv och riktigt trevlig dag. Jag fick sjukt mycket gjort på jobbet, fick iväg massa bra offerter och fick in ett riktig snyggt förslag på bloggen till vår hemsida av AD'n som vi använder oss av. Så snygg att vi vill ha designen i vårt nyhetsbrev. Jag blir ju duktigt köpkåt när jag ser sådant. Försöker dock hålla i pengarna så vi får helt enkelt vänta lite med bloggen. Jag har ju fullt upp med min egen också :-)

Min kära son visade sig på styva linan precis genom att sätta på sig pyjamasbyxorna helt själv. Han satte visserligen på dem bakofram men jag blev riktigt imponerad ändå. Han förvånar mig dagligen, min son. Häromdagen kom jag på honom med att räkna till tio som om att han kunnat det hela livet. Man kan ju bli gråtstolt för mindre.

I övrigt så förutspår jag att jag kommer att ha 10 kunder som ringer mig maj och vill ha personalfester för 100-150 personer den 4:e eller 11:e juni och då kommer jag inte att ha någonting att erbjuda för det kommer att vara fullt överallt. Jag kommer inte att säga "vad var det jag sa" men jag kommer att tänka det...högt.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0