När fotbollen börjar är våren här

Imorgon är det premiärdags för AIK. Har ett sponsrat årskort till Norra i år. Är skönt på många olika sätt. Dels slipper jag be Sofie ta ut pengar varje match (har ingen kod till mitt kort) men jag behöver heller aldrig känna att jag inte har råd att går eller att det kanske finns något viktigare att göra när det är matchdag. Det finns egentligen rim och reson i att vuxna män står på en fotbollsstadio och skränar för fulla muggar men jag ser verkligen fram emot det.

Igår hade vi en mycket trevlig kväll. Vi gick ut med Björn och Stina till LeRouge där de bjöd på middag. Jag älskar LeRouge. Maten, inredningen och atmosfären. Jag åt otroligt goda lammracks. Till dessert hade vi tänkt gå till Ben&Jerrys -butiken i Gamla Stan men de hade lyckats stänga för tidigt. Istället blev det lite dessert borta vid S:t Eriksplan och några drinkar. Funkade alldeles utmärkt det också.

Har suttit och gjort en vårig playlist, vårig i mitt tycke i alla fall. Mysigt. Den kommer här för den som är intresserad: Vårplaylist

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0